#valentines in webchat & dalnet

Pepek Mei 9, 2007

Filed under: Ruangan Jenaka — valentinessite @ 2:59 pm

Kisah benar

korang tau pepek?
malam tadi aku terjumpe sorang minah indon ni kat bandar memujuk rayu
supaya aku beli pepek dia…dia kata pepek dia baik lah…wangi lah…

bile aku buat muka tak caya dia siap bukak & bagi cium pepek
dia…ishhh. ..memang wangi sehh…
tapi nasib baik aku tak termakan pujuk rayu dia…

bile aku kuar henset amik gambar dia lari pulak tu…
tak caya tengok sendiri ler…ape nak jadi pun tak tau…..

pepek.jpg

By : Boxer_Rabak ;)

About these ads
 

12 Responses to “Pepek”

  1. ^me||bo[Y]^ Says:

    laaa.. ade jugak ke jenama nie untuk pewangi kloset dan kamar mandi?? ampeh.. lepas pakai mesti bau pepek kan Boxer_Rabak.. hehehe.. ko memang tau tu, sebab ko gune bende nie.. huahahahhhaahahah!!!

  2. ClawhammeR Says:

    HUuhuhu.. Mmg benar Kisah Boxer_Rabak ni.. aKu ada Bersama Beliau di tempat kejaDian.. hehe..

    -ClawhammeR-

  3. megat Says:

    uiks biar benar!!??

  4. dina Says:

    siap…….

  5. kimi Says:

    ada jugak jenama nie..ish..ish..

    feel free to visit http://www.mobile-watch-phone.com

  6. nadia Says:

    ishh ishh betullll laa korang niee

  7. nadia Says:

    korang nieee memang gatallll

    anywayyy redahhhhhhhhh jeeeeeeeeeee

  8. adam Says:

    huhuhuuu….
    ada jugak ke jenama ni?

  9. din Says:

    kah..kah..pepek pun ada

  10. nenekcun Says:

    heee..lucu sgt lee tu,nak oiii!!wat ngucap eihhhhhhhh

  11. King's Says:

    Jgn gne oi jnme ni..kang 1 uma kowg yg bau pepek..huahuahua

  12. There aare about forty-five trainees of PSYCH-K who’re nowadays regarded certified instructors.
    He had research and study in the various modern
    and old healing methods. Regardless, the experience you obtain will be extremely valuable,
    and it may also help you determine what area of counseling you will eventually wish to go into.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.